Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Vnagel2004, Ik wil u hartelijk bedanken voor uw hulp. Ik ben een eenvoudige man die de Duitse literatuur niet kent. Ik bekeek het schrift in het kerkregister en probeerde het te ontcijferen. Ik heb geen formele opleiding genoten en kan nauwelijks Nederlands schrift lezen.Hmmm, wat een onnodige "verspilde" tijd en moeite.
Hoe dan ook, je weet dat de kerkregisters hier beschikbaar zijn en dat je een hele maand de tijd hebt om uitgebreid onderzoek te doen in deze kerkregisters......
Geboorten / dopen van 1727 tot 1760 beginnen op deze pagina
Viewer
www.archion.de
....en eindig op deze pagina
Viewer
www.archion.de
---------------------------
Zodra u de geboorte-/doopakte van Johann Nicolaus Reith / Raith hebt gevonden, kunt u om hulp vragen bij het lezen van de aktegegevens.
Vergeet in dit verband niet om een permanente link te plaatsen die verwijst naar het record waarvoor u hulp nodig hebt.
Hoe u een Permalink maakt, wordt hier beschreven:
.....Ik denk dat ik de boeken uit 1724 nodig heb, habbr, is dat beschikbaar?
Groeten uit Amsterdam
Jan Claessen Reitt.
Nicolaus Reijk
Neukirchen b. Ziegenhain
Taufe 5. Mai (Geburt 26. April) 1726, Niclas Henrich Krey.
https://www.archion.de/p/3fa47dcd7f/
Die entsprechende Konfirmation 1740 ist ja schon bekannt.
Gibt es ein Digitalisat (oder eine Transkription) des Heiratseintrags?(da er bei seiner Verheiratung im Jahr 1764 in den Niederlanden angegeben hat, er sei 20 Jahre alt)